19 april 2012

Torsdag

Hej på er!

Blivit lite klent med bloggning här! 

Igår var jag och Vilgot på föräldrargrupp och träffa andra mammor och bebiisar. 
Efter det åkte vi och handlade. Hämta upp pappa Wiktor på jobbet och åkte hem. 
Fixa ordning middag. Och åkte sen iväg på ett Zumba pass :) 
Jätteroligt, men sjukt jobbigt! 
När jag kom hem, sov lillhjärtat mitt och hade gjort de ett tag!
 Wiktor och Mange satt i soffan och titta på tv!
Tog och sköljde av mig lite och gick sen direkt till sängen. Somnade på stört!

Idag vakna inte Vilgot förren strax efter åtta. 
Gav honom välling då han vakna och sen myste vi framför tvn!
Gjorde oss i ordning senare. Då mamma kom och hämta oss!
Skjutsa mig till stallet och så tog hon hand om Vilgot åt mig medan jag red :)
Efter stallet åkte vi hem, gav Vilgot lunch. Jag tog mig en dusch och sen möte vi upp Jennie
och tog oss en långpromenad :)
När vi kom hem fixa jag middag tills Wiktor kom hem från jobbet. 
Vilgot satt på lekmattan och lekte snällt medan :) 
Åkte sen till Bollnäs med Jennie. 
Nu är vi hemma, jag och karln sitter i soffan och tittar på sm-final i hockey! 
Bebben våran ligger och sover! 

Imorgon väntar ett spinnig pass mitt på dan. Medan ska mamma ha Vilgot :)
Wiktor jobbar sista dan för den här veckan. 
Och till kvällen blir det äta gott och ha de trevliigt!

Måste även bara tillägga att jag är stolt mamma till en bebis som tog sina första krypsteg idag :)
Åh mitt älskade lilla barn börjar bli stort!






Älskade lilla lilla Vilgot ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar