15 april 2012

Söndag

Igår blev de inte tid över till bloggning, men så kan de vara ibland!

Spendera dagen på Valboköpcenter och Ikea, med massvis av shopping :)
Kläder åt både mig och Vilgot.. ny inredning till Vilgots rum och lite annat smått fick följa med hem! 
Så nu kan man börja möblera Vilgots rum :)
Fast de är mycket mer som ska till innan det är helt klart!!
Sen på kvällen blev det grillning och någon cider hos Mange och Jenny. Trevligt, trevliigt!

Idag har jag ridit första gången på ett år ungefär. 
Kändes jättebra att sitta på hästryggen igen :)
Så får se vilken hemsk träningsvärk jag har imorgon ;)
Sen när jag var klar i stallet, kom de ett par och köpte våran vagn!
Så nu är vi av med den, känns skönt! 
Har nyss kommit hem från Bollnäs.
Där vi åt lite gott!
Medan vi satt och åt mat, fick Vilgot mumsa i sig lite mjukglass!
Åh, de blev genast populärt :) haha.. 
Go plutten 

Imorgon blir det öppna på sång och lek, sen ska vi på BVC efter för 5 månaderskontroll och spruta! :/ 
Hoppas det går bra och han klarar sig från feber denna gång! 

Nu ska jag banka ner mig i soffan och titta på hockeyn!
Kom igen nu Brynäs, GULDET ska hem!!

Ha en trevlig Söndagskväll!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar