12 april 2012

Torsdag

Go kväll! 

Har suttit och tittat på hockeyn! Hejaaaa Brynäs!!


Blev morgonmys med världens bästa!
Sen medan jag gjorde mig ordning var Vilgot i gåstolen, så jag fick springa som en yrhöna runt här hemma och rädda honom från allt han körde stut i. Och om man inte är tillräckligt snabb, så skriker han rakt ut och blir förbannad! En riktig liten humörnisse är han ;) haha.. 
Sen har vi stort sett varit hos mamma och pappa hela dagen. Var även in till Bollnäs en sväng!
På eftermiddagen tog vi en tur till min mormor och morfar :) När vi kom hem därifrån knäppte vi på hockeyn, Vilgot var på golvet och lekte en stund, innan han skulle äta sin kvällsgröt och sova. 
Gustav och Molly kom även förbi en stund :) 

Nu ligger lillhjärtat och sover sen ett par timmar tillbaka. 
Wiktor ligger på soffan och tittar på tv, jag tänkte skriva ett snabbt inlägg här,
 innan de blir nattinatti för mig! Är så sjukt trött!!

Sen har även Vilgot lärt sig att dra upp sig med hjälp av sin lilla fåtölj!!
Så nu gäller det att passa honom ordentligt! 
Mammas lillebus 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar