13 april 2012

Fredag

Idag tog jag och Vilgot en förmiddag med mys, lek, plock och städning här hemma! 
Sen tog jag mig en dusch och fixa till mig. Efter det var de lunch dags för Vilgot!
När Vilgot ätit klart och så, gjorde vi ordning och åkte till Alfta. 
När vi kom hem från Alfta hjälpte jag syrran ordning med hästen och följde med henne ut i skogen!
Hon körde och jag gick bredvid! 

När vi kom hem därifrån tappa jag upp ett bad åt lilleman så han fick plaska av sig lite ;)
Nu sitter Wiktor och ger honom gröt! Och efter det ska han nattas!
Sen det blir kvällsmys i soffan för mig och Wiktor!!

Imorgon blir de en dag på Valboköpcenter med Ikea och shopping :)
Och på kvällen ska vi hem till ett par vänner och grilla!! 

Ha en skön kväll!







                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar