03 april 2012

Tisdag

Hej på er!

Igår blev det inget skrivet här på bloggen. Blev ingen tid över till det! 
Gårdagen börja med mysmorgon med grabbarna mina, frukost och fix. 
Sen skjutsa Wiktor mig och Vilgot till min mamma, så blev hos henne ett tag. 
Tills min mormor och morfar kom och även syster kom hem från skolan.
Då vi allihopa åkte till Bollnäs, för att gå på A&H, Rusta och Jysk. 
Efter det skjutsa mamma hem mig och Vilgot. Blev lite plock här hemma och laga middag. 
När vi ätit och så, kom Fluff och Emma hit. 
Så dom blev här ett bra tag, fika och prata en massa :)
När dom åkte hem, gjorde jag mig ordning för sängen och gick och la mig.
Då en liten Vilgot låg i sängen bredvid redan och sov så sött!

Idag har vi varit hemma hela förmiddagen och dan. 
Sen på eftermiddagen var det dags för babysim omgång nummer två :)
Idag fick Wiktor bada själv med Vilgot. Då jag fortfarande har ont i nacken och så!
Jag fick sitta på sidan, titta och knäppa massa kort!
Men de gick superbra ändå :) Lille ville är jätteduktig och tycker det är jätteskoj!
När vi kom hem från babysimmet märkte Wiktor att han glömt väskan kvar, 
så han fick vända och åka tillbaka. Så typiskt han!! Medan laga jag och Vilgot middag. 
Sen har jag och Wiktor haft en myskväll i soffan. Vilgot somnade strax före halv sju!
Han var så trött, då han knappt sov något förre badet! Mammas goplutt 

Nu ska jag göra mig klar för sängen.

Godnatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar