05 april 2012

Torsdag

Go kväll!

Vilgot ligger och sover iallafall. Däckande vid åttatiden ungefär. 
Wiktor är ute med några kompisar. Och jag sitter här i min ensamhet. 
Har suttit och blippat på tvn, men de blev tråkigt att sitta där och glo för sig själv!
Så sätter mig här en stund istället och blippar runt!

Idag gav Vilgot  mig en liten sovmorgon till klockan 8, skönt! Annars är de ofta att man får kliva upp strax efter 6 och i bland kan man även få kliva uppe förre! Så vi hade en liten mysmorgon vi två.
Sen blev de frukost, dusch och fix. Åkte till mamma och lämnade Vilgot där, och själv fortsatt jag till Söderhamn på Barnens hus. Efter de åkte jag och hämta Vilgot och åkte hem. 
Då vi lekte och busa! Sen kom Wiktor hem, så han fick ta över Vilgot och jag skjutsa mamma till Bollnäs. 
Efter jag skjutsat henne, åkte jag hem gjorde middag. 
När vi ätit och gjort, tog vi en promenad.
Sen åkte vi och påskhandla lite! 
När vi precis kommit hem, kommer Jimmy och Anna förbi.
 Så dom blev här ett tag, sen följde Wiktor med dom ut. 
Så får väl räkna med att vara själv ett tag till!

Får önska alla en trevlig påsk iallafall!

Här kommer lite mobil bilder från dagen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar