08 april 2012

Söndag

Hallå på er! 

Blev inget vidare med skrivande här igår då de inte blev nån tid över. 

Igår var vi hem till min mamma och pappa, åt påskmiddag och hade det trevligt. 
Sen på kvällen blev det Kina med några tjej kompisar, efter de drog vi på en förfest bar och sen avslutade vi kvällen/natten på Tranan :)
Hade jättetrevligt :) Kändes verkligen att jag behövde en sån kväll!
Medan jag var ut på var Vilgot hemma med sin pappa och hade det mysigt. 
Han har ju börjat blivit så mammig lillälsklingen min!
Men de hade gått jättebra, Vilgot sov stort sett hela kvällen ;) hehe.. 

Idag så har vi varit hemma, åkte hem till mamma och pappa en stund på eftermiddagen. 
Varit ute på en promenad och nu har jag precis gett Vilgot en tallrik med gröt. 
Så nu sitter han här i mitt knä, kramas och är go 
Ska flytta oss till soffan nu och fortsätta mysa där!

Ha en trevlig kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar