27 april 2012

Fredag

Hallå! 

Glest med bloggningen, men finns inte mycket tid över.. tyvärr! 

Igår hade jag och mina grabbar en mysmorgon! 
Vilgot åt även för första gången leverpastejs macka igår. Gick jättebra, och han verka tycka om det! :)
Åkte till Bollnäs efter lunchen. Gick på lite affärer och sen var vi till Vilgots farmor och farfar, Wiktor skulle titta på bilen, medan lekte Vilgot på golvet och roa farmor.. blev även bjuden på mat där och så :) Sen packa vi oss hemåt, då jag skulle hem och byta om för att åka på träning! Så de blev ett Box'n fun pass igår kväll.. så himla skönt med träning! Är precis som att man blir en helt ny människa :)
När jag kom hem, sköljde jag av min och la mig på soffan en stund och pusta ut.. innan jag gick och sov!

Idag vakna liten tio minuter över sex, så klev upp gjorde välling åt honom.. och sen har vi myst i soffan :) 
Wiktor har åkt iväg med bilen, för att få en ny bakruta insatt.
Nu ligger Vilde liten på golvet och stökar runt ;) haha.. 
Jag ska ta och göra mig frukost.. 
Lite senare ska vi ta en promenad.. innan jag ska åka och träna sista passet för veckan! 

Helgen har vi inte riktigt planerat än.. men något hittar vi på :) 

Ha en bra Fredag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar