10 april 2012

Tisdagkväll!

Hej på er!

 Lite ändrat idag, blev inge Alfta! Istället hade jag och Vilgot hemmamys på förmiddagen, hann även med lite plock och så. Sen skjutsa jag Vilgot till mormor och morfar och åkte själv till doktorn!
Efter en träff med doktorn, tog jag en tur till Willy's för att snacka jobb :) 
Blev bjuden på mat hos mamma och pappa sen när jag kom och hämta Vilgot, innan det var dags för oss att bege oss vidare mot Söderala för babysim ;)
Efter babysimmet plocka vi upp pappa Wiktor och åkte vidare till Bollnäs. 
Hälsade på Vilgots farmor och farfar, titta hockey där.
Sen tanka vi bilen och handlade lite!

Nu är vi hemma tillbaka, lilleman sover och vi andra två ska mysa ner i soffan!
Imorgon väntas jobb för Wiktor. Jag och Vilgot ska på massage, sen
förhoppningsviss är de bättre väder så vi kan ta en promenad :)
Annars har vi inte så mycket planerat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar