06 april 2012

Långfredag!

Idag slog Vilgot upp sina små blå vid halv sju. 
Tog över han till dubbelsängen, där han fick härja runt lite.
Sen gick vi ner, så Vilgot fick en flaska mat och jag åt frukost. Klädde på oss och då kom min mamma och pappa förbi en snabbis. När dom åkte hemåt, så tog vi och åkte till Bollnäs. Hämta ut min och Wiktors nya telefoner, handla mat till katterna och så släppte vi av Wiktor hos sin mamma och pappa. Så tog han en av deras bilar hem sen. Efter de åkte jag och Vilgot till mamma och pappa, gav Vilgot lunch där.När Wiktor kom, så grilla vi och så :) På eftermiddag fick Vilgot vara kvar hos sin mormor och morfar. Medan jag och Wiktor tog en tur till Lottefors och träffa några kompisar. Efter någon timme där åkte jag hemåt, då även min mormor och moster var hos mamma och pappa. Blev kvar där ett tag, innan jag och Vilgot åkte och hämta Wiktor. 
Nu är alla tre hemma. Vilgot sover, jag sitter här och Wiktor är i köket och håller på med något!
Ska alldeles strax mysa ner oss i soffan. 

Önskar återigen alla en glad påsk!

Bjuder på lite bilder från dagen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar