14 juni 2012

Torsdag

Har varit full fart på lille bus hela morgon och förmiddagen.. han hoppa även över sin förmiddags lur idag! 
Nu har han fått lunch i magen och håller på och somnar.. Själv håller jag på och stoppar i mig en bit med ost och skinkpaj :) När Vilgot vaknar kommer det vara dags för mellis. Och sen har jag planer på att gå ut och vädret tillåter det! Hade tänkt att träna ikväll, men det blir inget. Wiktor jobbar över ikväll igen, och jag har ingen lust att hålla på och lämna Vilgot till mamma hela tiden! Hon ställer upp tillräckligt! 
Och hon ska även ha honom åt oss till veckan då både jag och Wiktor jobbar. 
Så jag och Vilgot hittar väl på något istället att göra :) 

Som att de vart tråkigt inlägg utan bilder igår, så bjuder jag er på bilder från igår och idag istället :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar