15 juni 2012

Fredag

Idag klev vi upp runt halv sex, då var lilla bushjärtat mitt upp i varv :) hehe.. 
Gav honom välling och myste en stund i soffan. 
Innan det var dags att göra oss båda i ordning för att gå till kyrkan och titta på min lilla systers skolavslutning :) Efter kyrkan blev det fika.. innan vi packa in oss i bilen och åkte till Söderhamn! 
Gick på stan där, tittade på glada studenter och käka korv ;) haha.. 
Åkte ut till mormor och morfar blev där en stund, innan vi åkte hemåt!
När vi kom hem, hade precis Wiktor kommit hem också från jobbet.
Då satt sig Wiktor och gav vårat lill-hjärta mat. Jag bytte och tog min en skön kvällspromenad!
Nu när jag kom hem låg dom i soffan och Vilgot hade somnat på pappas bröst.
Ska strax mysa ner i soffan jag också med mina grabbhalvor 

Ha en skön Fredagskväll, så hörs vi :)


Blid på mig och min lilla snygging från idag 


Mina grabbhalvor på soffan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar