08 juni 2012

Fredag

Hej på er!

Igår så hann jag inte med att skriva något inlägg, tyvärr!

Gårdagen starta med den vanliga mysmorgonen med lillälsklingen!
Sen gjorde vi oss i ordning, åkte till Bollnäs. 
Tog en runda på stan för att leta present åt min syster som fyller år på Måndag, men ska ha kalas imorgon. 
Sen efter det åkte vi hem och åt lunch. Efter lunchen åkte vi till en kompis, så våra små pojkar fick leka en stund! :) Sen när vi åkte därifrån titta vi in hos min mamma och pappa en sväng. Innan bilen rullade hemåt, då Vilgot somnade. Och jag började med middagen tills Wiktor skulle komma hem från jobbet! 
Efter middagen åkte jag på träning, Vilgot somnade ute i vagnen och Wiktor klippte gräset medan jag var borta! När jag kom hem så satt Wiktor och gav Vilgot sin kvällsgröt. 
Blev en dusch för min del, sen mys på soffan med mina älsklingar.. tills den lilla älsklingen skulle sova! 
Då vi nattade honom och så fortsatt jag och Wiktor att mysa på soffan en stund :)
Innan även vi kröp till sängs!

Idag har jag och Vilgot haft en lugn förmiddag med massvis av mys, lek och bus :)
Efter Vilgot ätit lunch tog vi vagnen och tog oss en promenad hem till min mamma och pappa. 
Var där en liten stund innan Wiktor hämtade upp oss. Och vi fortsatt in till Bollnäs, för att fixa lite ärenden. 
Innan vi åkte hem tillbaka titta vi in hos Vilgots farmor och farfar :)
När vi kom hem gjorde jag middag (tacopaj).
Sen har vi hållit på lite ute.. Wiktor är fortfarande ute och kör ner allt höggräs runt gården med trimmen. 
Vilgot sover och jag tänkte titta in här en sväng, innan jag ska vika tvätt.
Resten av kvällen blir det nog soffhäng med en film! 

Hörs mer imorgon, ha en trevlig Fredagskväll :)


Sötaste Vilgot 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar