12 juni 2012

Tisdag

Hallå! 

Igår blev det tyvärr ingen tid över till bloggen. 

Igår jobba Wiktor, jag och Vilgot  vara bara hemma hela förmiddagen och tog det lugnt. 
Strax efter lunch åkte jag till mamma och lämna Vilgot där hos henne, på vägen dit plocka vi även upp min lilla syster i skolan. Vilgot fick vara där medan jag var in på jobbet och träffa cheften. 
Fick mitt schema och så, som att jag börjar jobba nästa vecka :) 
Ska bli skönt att få börja jobba lite smått igen. Men jobbigt att lämna Vilgot!
Men vi behöver ju alla pengar vi kan få, så får se på den ljusa sidan. 
När jag var klar åkte jag och hämta Vilgot. 
Åkte hem gjorde middag. Efter middagen åkte jag på träning!
När jag kom hem från träningen så blev det dusch och soffläge. 
Innan jag kröp till sängs! 

Idag så åkte vi till Söderhamn med mamma rätt tidigt. 
Då hon skulle följa med min morfar på banken tills dom öppnade!
Medan var jag och Vilgot kvar med mormor :)
När mamma och morfar kom tillbaka, skjutsa vi mormor och handla.
Sen var jag in på Barnens hus en sväng. 
Åkte tillbaka till mormor och morfar. 
Blev bjudna på gofika, innan bilen rullade hem mot Rengsjö igen. 
När vi kom hem tillbaka åt Vilgot lite. Innan de blev dags för mig att göra middag!
Efter middagen, så slockna alla tre! skönt som tusan :)
Sen efter en liten tupplur har Vilgot hållit på och busat runt här hemma. 

Nu håller Wiktor på och gör välling till honom. 
Efter det ska han sova.. och vi andra två hamnar väl i soffan framför tvn! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar