20 juni 2012

Onsdag

Förlåt för dålig uppdatering här på bloggen. Har verkligen inte haft tid!

I måndags börja jag jobba. Har gått super bra! Trivs jättebra :)
När jag kommit från jobbet har all tid gått till Vilgot, hemmet och sånt som är viktigt och måste göras. 
Så därför har bloggen blivit lidande!

Idag jobba jag mellan 06:15 och 13:00 medan har Vilgot varit hemma med pappa sin. 
När jag kom hem så åkte nästan Wiktor iväg på jobb direkt. 
Han jobbar eftermiddag/kvällspass idag mellan 14:00 och 22:00!

Vilgot var super trött, så la honom. 
Han somnade på stört, efter de la jag mig i soffan för att titta på lite tv. 
Men där på soffan somnade jag, så nu har vi båda nyss vaknat. 
Ska göra lite middag nu.

Sen blir det en lugn kväll med massa mys med mitt lill-hjärta 

Mitt fin, fina hjärtgryn som ständigt ska rynka på näsan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar