10 juni 2012

Söndag

Hej på er!

Igår så hade vi morgonmys till strax förre nio. Efter det åt vi frukost och fixa i ordning oss.  
Jag och Vilgot åkte sen och handla några delar, hem packa ur och iväg på kalas. Till min lillasyster som fyller 11 år imorgon! När vi kom hem därifrån fick vi besök.. När dom åkte gjorde jag mig ordnig för utgång :) 
Och grabbarna åkte till Alfta för att hämta en kompis till Wiktor! 
Fick sen skjuts till Carro, tog någon Cider och prata.. innan vi börja röra oss ner mot staden :) 
Blev en väldigt fart fylld och trevlig kväll! Dock sakna jag min lill-älskling sjukt mycket  

Idag vakna jag upp på soffan hemma hos Carro, fick sova där då jag inte tog mig hem igår natt. 
Men gick lika bra de :) Efter sovit tre timmar.. är jag väldigt trött och har en djävulsk huvudvärk! 
Wiktor hämta upp mig runt klockan tre, då efter skulle han till sina föräldrar en snabbis.. men blev kvar där ett bra tag! Blev bjudna på mat och så :) Kom inte hem förren vid fem nu på eftermiddagen/kvällen..
Jag jag la mig på soffan en stund.. men när Wiktor åkte igen. Var det bara att kliva upp!
Har en sån busig liten kille här hemma. Som klättrar på allt, river i allt.. ja, inte är det en lugn stund iallafall! ;) 
Nu ska han strax få sin kvällsgröt och mysa med mig i soffan en stund, innan det är läggdags för hans del. 
Ja, och för mammas del blir det nog så också! 

Lyckliga killen! Åh, vad jag saknat dig  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar