05 juni 2012

Tisdag

Igår blev ingen tid över till att titta in här!

Dagen starta iallafall med morgonmys på soffan med min älskade trollunge 
Efter ett tag på sffan fick Vilgot krypa hej vilt på golvet en stund, medan jag gjorde mig i ordning!
Sen var de dags för han att göra sig klar, för att åka på öppna.. där vi sjöng och lekte!
Efter det åkte vi på Ica och handla. Åkte hem jag packa ur varorna och medan satt Vilgot och sov i bilen!
Åkte hem till mamma en stund efter och hälsa på :) Innan de var dags att åka hem och göra middag tills Wiktor skulle komma hem från jobbet. När han kom hem åt vi alla tre, efter det stack Wiktor nästan på en gång för han lära iväg och fixa några ärenden. Sen efter jag plockat ihop var de även dags för oss att åka, då Vilgot skulle till farmor och farfar och vara där en stund medan jag träna! Efter jag tränat klart hämta jag upp honom, hem och göra ordning Vilgot för sängen och ge honom välling! Han somnade på stört och jag tog mig en skön dusch, innan även jag gick till sängs! 

Idag så har jag och Vilgot skjutsat min bror till Hudik där han går i skolan. Han skulle dit en snabbis och var inga bussar eller tåg som passade in! Även lilla syster hängde på.. Så då passa vi på att ta en runda på stan där :) Hitta lite kläder o så som fick följa med hem! Efter de så lämna jag av dom, och prata lite med mamma, innan bilen rullade hemåt. När jag kom hem så somnade lilleman på stört! Och jag började med middagen tills Wiktor skulle träda in genom dörren :) Efter middagen tog Wiktor med sig Vilgot och åkte hem till Vilgots farmor och farfar en stund. Och jag tog mig en promenad med en kompis :) Nu är vi hem iallafall.. Wiktor diskar, Vilgot sover och jag blippar runt lite här på datorn! 

Ska alldeles strax lägga mig på soffan, titta om det är nå intressant på tvn.. innan sängen väntar!

God natt!


Har blivit dåligt med bilder dom här två dagarna, så bjuder på en mobil bild..

Min skönhet 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar