13 juni 2012

Onsdag

Hejhej!

Idag vakna vi inte förren vid åtta. Gick ner till soffan och myst medan Vilgot åt en flaska välling!
När han ätit klart, skulle han ner på golvet direkt och busa. 
Strax förre nio klädde vi på oss och gick ut. Då Rengsjö skolan hade djurensdag här utanför på täckten, så vi gick dit och hälsade på djuren :) Efter de åkte vi in till Bollnäs och handla. 
Var ner på stan och hämta ut ett packet också. Medan vi vänta på att dom skulle öppna så jag kunna få ut paketet, gick vi på Krokanen och fika :) Sen åkte vi till Elin och lämna ett par byxor till henne, efter raka vägen hem, Vilgot somna i myspölen på direkten.. jag har nyss tagit mig en dusch och börjat med lite mat. 
Lite senare ska mamma ha Vilgot, Jag ska till en kompis på Tuppwear party. 
Och Wiktor skulle jobba över idag, så får se när han kommer hem ikväll!

Ne, nu måste jag fortsätta med maten.. så jag hinner med resten jag ska göra innan vi ska iväg :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar