27 juni 2012

Onsdag

Hej på er! 

Igår så var jag iväg med Vilgot på 8-månaderskontroll. 
Då dom mätte, vägde och kollade synen på honom. Allt såg jättebra ut :) 
Han utvecklas som han ska och så. Han är till och med lite tidig med vissa saker sa dom :)
Och det har jag märk själv också. 
Så allt vara bara positivt, skönt att höra som mamma :)

Efter BVC följde vi med mamma på sjukhuset en sväng. 
När hon var klar där åkte vi ner på stan, gjorde lite ärenden. 
Åkte sen hem åt lite lunch.. Precis när vi sitter och äter skickar Jennie sms till mig och undrar om jag vill följa med henne på stan en stund. 
Så Vilgot stanna kvar med mamma och syster. 
Jag föjlde med Jennie till stan, där vi gick i affärer och titta, pratade och så tog vi oss en fika :)
När jag kom hem tillbaka sen så tog vi bara det lugnt. Då Vilgot hade börjat blivit häning!
Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss, så hade han 39.4 i temp och snorig näsa ;-/ 
Hela natten har vi stor sett varit vaken.. 
Då han hade det väldigt jobbigt med täppt näsa och hög feber! 
Usch, tycker så synd om honom.. gör ont i mamma hjärtat ;-(

Idag har vi underbart fint väder ute och solen skiner. 
Men otur så är min lille prins är sämre idag. Så vi har bara fått varit hemma.
Var ut en stund tidigare idag och fick oss lite frisk luft. 
Han har haft feber hela dagen och snoret rinner ständigt i näsan på han ;-/
Just nu ligger han och sover, så passar på att skriva ett inlägg jag då :)
Kvällen blir även den lugn, finns inte så mycket att göra.. 
Har tänkt tittat på Nobels Testamente som är en ny film av Lisa marklund 
och mysa ner i soffan om en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar