02 juni 2012

Lördag

Idag hade vi en sovmorgon till strax efter 9! 
Hade tänkt träna idag.. men det var sånt regnväder när man slog upp ögonen, så de var inge vidare att åka och träna som att det var utomhus träning idag! 

Idag har jag och grabbarna varit i Bollnäs och tittat runt i affärer!
Hittade lite av varje..
Var till Björkmans möbler bland annat och tittat på en ny dubbelsäng!
Hittade en säng som vi båda fastnade för :) åh, de ska bli så skönt med en ny!
Svängde även förbi hos Vilgots farmor och farfar en stund.
Sen blev det pizza, innan bilen rullade hemåt. 

När vi kom hem, la jag mig på soffan då jag hade sån huvudvärk. 
Men där slocknade jag ganska så fort!
Medan har grabbarna hållit på lekt och busat ;) 

Nu blir det Lördagsmys i soffan med en bra film!

Ha en bra kväll :)

Lite bilder på älskade solstrålen 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar