17 maj 2012

Torsdag

Hej på er! 

Åh, va dålig jag är på att hålla bloggen vid liv.. 

Igår var jag och tog mig min första 20 minuter i solariumet på jag vet inte hur många år. Tyckte att det var på tiden att få lite färg. Medan var Vilgot med pappa hos farmor och farfar :) Åkte dit jag också när jag solat klart. Där vi blev bjuden på grillat, så underbart gott :) Lite senare tog vi och åkte hem.. jag bytte om och åkte näst intill på träning direkt! När jag kom hem från träningen, sköljde jag av mig och gick i säng! Var så slut och trött, hah ;)  

Idag hade jag och Vilgot mysmorgon i dubbelsängen, sen flytta vi ner oss på soffan, innan de var dags för Vilgot att börja sprida ut leksakerna över hela nedervåningen ;) haha, go plutten Medan han stöka på gjorde jag mig lite frukost och väckte pappan i huset. Sen var de dags för mig att åka och träna! När jag kom hem från träningen, tod jag mig en dusch och fixa till mig lite, innan de var dags att åka hem till mamma och pappa och äta grillat. Mormor och morfar kom även dit och åt :) Efter blev det fika och prat! 
Nu är vi hemma, jag och Wiktor håller på och planerar hur vi ska göra i vardagsrummet. Som att vi ska byta soffa, tv-bord och tv-bänk :) Och de vi har nu har vi sålt, förutom soffan.. då dom som ska ha den kommer nästa vecka och hämtar den! Så nu måste vi ju fixa nya möbler, vill ju inte sitta på golvet ;) haha.. 
Ne, nu ska jag ge Ville killen välling, innan de är dags för honom att sova!

Höll nästan på och glömma att Vilgot har fått sin andra tand :)
Så nu är de bäst att passa sig, annars kanske man får känna av dom liite ;) haha .. 

God natt!

Bjuder på lite bilder på lill-prinsen 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar