23 maj 2012

Onsdag

Hej på er! 

Imorse väckte Vilgot mig strax förre klockan 7, så vi gick ner och la oss i soffan. Vilgot åt välling, sen var de full fart här hemma till strax efter 9, då han kröp ner i sin myspöl och somnade! Sov en stund, sen var de dags för gröt. Då i samma veva kommer även pappa hit, och ska fortsätta med bygget :) Efter jag gett Vilgot gröt, blev det lek och bus.  Gjorde oss i ordning sedan, åkte hem till mamma och pappa. Där Vilgot fick äta lunch och så. Efter lunchen tog vi en tur till Barnens hus, där vi hitta lite prylar :) Efter var vi in på Coop en sväng, Åkte hem, lämna färg till pappa.. och efter var det näst intill dags för middag! Efter middagen blev det gungnig, promenad och lek ute i det härliga vädret :) Efter promenaden, då vi hade varit och tittar på kossorna, så somnade Vilgot i vagnen. 
Sov en stund ute, tills ungefär de var dags för mig att åka på träning. Medan fick han vara kvar hos mormor och morfar sin! Nu är vi hemma, han ligger och sover sen en stund tillbaka. åh, sova ska även jag göra snart! Är så trött och slut.. får se om vi tar oss upp till mammastyrkan imorgon, som jag har tänkt att vi skulle ta och åka på. Har ju varit uppehåll i tre veckor nu! Så skulle vara skönt att få komma igång igen, träffa andra mammor och bebisar :)

Nä, nu säger jag God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar