22 maj 2012

Tisdag

Hallå! 

Är väldigt glest med bloggningen! 
Men dagarna dundrar fram i en väldigan fart.. 

I söndags blev det en lugn hemma dag med mina grabbar :) 
Kändes skönt efter som vi var i Valbo hela Lördagen! 

Igår var jag och Vilgot ner på stan och gick en runda medan Wiktor var på ett möte. 
Sen på eftermiddagen åkte jag till frissan och fick håret fixat :) 
Sen blev kvällen lugn, med lite soffhäng och mys! 

Idag hade vi en mysmorgon i dubbelsängen. Gick upp sen gjorde fruksot och så :) 
Sen kom min mamma och pappa till oss. 
Jag kratade gräset, Wiktor klippte det, pappa spika panel och mamma hade Vilgot :)
Sen blev det även att grundmåla plank! 
Gick sen in vid lunch och mata Vilgot, sen somnade han ute i vagnen, jag och Wiktor grillade och åt :) 
Efter det var de dags för Wiktor att packa och göra sig klar för att åka på några dagars jobb i Örnsköldsvik! 
Jag har nyss kommit hem från årets första utomhus träning, medan har Vilgot fått varit med mormor och morfar.

Så idag har vi stort sett varit ute hela dagen i det härliga och underbara vädret :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar