08 maj 2012

Tisdag

Hallå! 

Igår hade jag planerat att åka till öppna med Vilgot.. men de blev inte så, då jag inte hann att hämta bilen så vi tog oss inte dit! Så istället följde vi med mamma/mormor till Söderhamn och hälsade på min mormor och morfar :) 
Efter de bjöd mamma på middag.. sen åkte jag och träna, medan var Vilgot med mormor och moster :) När jag kom hem från träningen, blev de nästan sängen på än gång.. var så sjukt trött! 

Idag har vi varit ute på en liten promenad, gungat och sen har Vilgot legat ute i vagnen och sovit :) Medan satt jag och mamma, grilla och jäste i solen! Hämta syster i skolan, sen åt vi grillat och sen åkte vi på babysim. Så har kommit hem därifrån för en liten stund sen! Gick hur bra som helst :) Har dykt, sjungit och plaskat runt! Nu sover Vilgot och jag sitter här och blippar runt.. blir en lugn kväll här hemma iallafall! 
Får se när liten vaknar.. är ju snart dags för honom att äta gröt :)


Bjuder med mig av bilder på lilleman som gungar :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar