04 maj 2012

Fredag

Nu har det blivit dåligt med skrivning här igeen.. 

I onsdags var vi på Buspalatset för första gången med Vilgot :) han tyckte de var jätteroligt! 
Efter det åkte vi hem, gjorde middag och åt! Senare mot kvällen åkte jag iväg på ett dubbel tränings pass :)

Igår var iaf jag iväg och tränade på förmiddagen, sen åkte vi till Söderhamn och gratta min morfar som fyllde 69 år. Var även in på skokanonen och köpte mig ett par nya skor :) När vi kom hem gjorde jag middag, medan höll Wiktor på ute och Vilgot sov. Efter vi ätit så åkte jag och träna igeen.. Och Vilgot hade mys med pappa :)

Idag har jag varit och tränat. Var även till Vilgots farmor och farfar en sväng! Sen nu ikväll har vi varit till Söderhamn på fika hos min morbror och hans familj, som som fyllt år :) innan vi åkte hem svängde vi in på Coop och handla. När vi kom hem och jag skulle till att mata Vilgot.. såg jag något som glänste till i hans mun, och när jag tittade närmare så hade han fått en tand :) Sin första tand dessutom! Åh, känns så dumt att man inte sett de tidigare idag ;p hehe.. men de är bara en liten del som kommit upp än så länge, 
men den syns och känns :) 

Nu ska jag och karln min mysa ner i soffan! 

Ha en trevlig kväll & god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar