28 maj 2012

Måndag

Hallå på er! 

I lördags på marknaden åkte Vilgot sin första karusell. Och till äran fick hans moster åka med honom :)
Han tyckte de var jätteroligt! När vi tog ur han i karusellen, började han grina ;/ Så de gillades stort iaf!
Till kväll fick Vilgot vara hos sin farmor och farfar, medan jag och Wiktor åkte till ett par kompisar. 
Grilla, drack, spela Vollyboll och hade det trevligt :) Sen på natten åkte vi hem till Wiktors föräldrar och sov, så vi fick vara nära Vilgot! 


Igår var vi hos dom stort sett hela dagen, då man var lite sliten och så. Låg för det mesta i solstolen och stekte. Medan Vilgot var i badpoolen och plaska, kröp runt på gräset och hade det bra :) Var även i väg och köpte ny bil igår, fick bli en Saab 9.5 :) Jättenöjd med den! Sen på eftermiddagen blev det grillning hos dom och senare mor kvällen packa vi oss hemåt. Då vi var hem till min mamma en stund :) 
När vi kommit därifrån kom Fluff och Emma hit, när dom precis åkt.. kommer Mange och Jennie förbi en sväng! Sen blev det dusch och sängen. 


Idag har Wiktor jobbat. Jag och Vilgot har varit på öppna en stund, försäkringskassan och stan :)
Hitta lite nya boodies åt Vilgot! Efter de åkte vi hem och åt lunch. Lekte lite och så :)
Sen tog vi en tur till mamma en stund, innan vi skulle hem och göra middag tills Wiktor slutade. 
Men när han kom hem så låg både jag och Vilgot och sov! Nu har vi ätit och gjort, ska strax köra Vilgot till mamma, hon ska ha honom medan jag tränar ett pass Core! 
Wiktor ligger, han var inte så pigg när han kom hem! 
Ne, nu ska jag packa ordning skötväska och så.. 


Slänger in lite bilder från helgen :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar