15 maj 2012

Inte mycket bloggande..

Har inte blivit nå bloggande på en vecka.. har haft fullt upp hela tiden, så den har liksom blivit bort glömd!Men ska försöka skärpa mig.. 
Igår var jag och Vilgot på öppna förskolan, på sång och lek :) Gjorde även gips avtryck, en hand och en fot! 
Sen åkte vi hem, åt lunch och så sov Vilgot en stund. Innan de var dags att åka tillbaka till Bvc för mätning och vägning :) Liten blir stor.. ♥ Efter de åkte vi hem igen, gjorde middag och efter det slockna alla tre här hemma :)  haha.. mamma och syrran kom hit och väckte mig. Dom kom med våra badkläder och så! Sen stod det inte på innan de var dags att åka på träning :) När man kom hem från träningen, sköljde jag av mig, la mig på soffan och sträckte ut mig, innan de var dags för att lägga sig och sova! 

Idag gjorde vi tidig morgon, klockan 5 blev jag väckt av min busunge som var hur pigg och glad som helst ;) hehe.. så de var bara att kliva upp och se glad ut! Gav honom en flaska välling, sen var de full fart ända till strax efter sju då han kröp ner i myspölen och somnade med tummen i mun :) Medan la jag mig på soffan och slumra till.. När han vakna gjorde jag i ordning oss och åkte hem till mamma en sväng, för att fixa en sak. Åkte hem plocka upp Wiktor och åkte till Bollnäs och handla. Hem packa upp varor, laga mat och iväg på avslutning på babysimmet :) Efter de åkte vi till Vilgots farmor och farfar, då Wiktor skulle hjälpa dom med deras nya dator! Medan busa Vilgot med farmor och farfar :) Go ungen våran.. ♥ Nu ligger liten och sover, sambon ligger på soffan och jag ska alldeles strax också mysa ner på soffan bredvid honom!

God natt på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar