01 maj 2012

Tisdag

Helgen har varit toppen! 

I lördags var jag och Vilgot hos mamma en stund, medan Wiktor höll på med bilen. När han var klar, hämtade han oss.. vi gjorde oss i ordning och åkte till en kompis i Alfta grilla och hade det trevligt :) 

Söndag var vi på Akuten halva dan.. med en liten Vilgot! 
Resten av dagen tog vi det lugnt i det strålande vädret :) Och sen avslutade jag dagen med en kvällspromenad med Jennie! 

Igår var det sista April, dagen börja med hemmamys med mina grabbar :) Efter de skjutsa jag Vilgot med pappa till farmor och farfar, där pappa Wiktor skulle fixa lite saker. Och Vilgot lekte och busa på som vanligt medan :) Och jag åkte vidare på träning! När jag var klar där, åkte jag till dom.. fika och så :) Åkte hem, fixa oss lite och åkte vidare till Alfta för grillning och sista april firande :) 

Idag hade vi liten mysmorgon, gav Vilgot mat och sen somnade han om :) Jag och Wiktor klev man upp käka frukost och städa, tvätt och pussla liten! Åt lunch, sen skjutsa Wiktor mig och Vilgot till mamma och pappa, där även mormor och morfar var och hälsade på :) Sen när Wiktor kom tillbaka och hämta oss, åkte vi vidare till Söderala på babysim. Gick super bra, fick dyka för första gången idag :)
Nu är vi hemma och jag väntar på Jennie ska komma hem, så vi kan ta en kvällspromenad :)


Bjuder på en film och lite bilder från babysimmet.. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar