29 maj 2012

Tisdag

Idag har jag och Vilgot haft en hemma mys dag! Wiktor har jobbat som i vanlig ordning. 
Vi har busat, lekt, tagit en promenad och bara myst på helt enkelt! 
Haft en riktig slapp dag :)
När Wiktor kom hem från jobbet, har vi grillat :) 
Har även städat nya bilen helt och hållet! 
Sen nu ikväll har vi spelat Vollyboll med Fluff och Emma :) 

Nu är vi hemma iallafall och lilleman sover! 
Wikor och jag ska titta lite tv, innan även vi ska gå till sängs. 

Tänkte även lägga upp lite bilder och videos på lillebus från idag!
Idag har jag hunnit med att fånga honom på lite videos, då har reser sig upp mot olika saker.
Det går så fort, man får springa och jaga honom  hela tiden för att han inte ska trilla och göra sig illa! 
Om det inte är soffan, då kan det vara kistan, trappan, spisen, tv-bänken, tv-bordet, lådor,
skohyllan, gåstolen.. ja, precis allt! 

Fösta gången han reste sig var mot våran gamla soffa. 
Och de var den 27 april, 4 dagar förre han blev 6 månader!
Sen efter det har det bara fortsatt. 

En film från 2 dagar förre han blev 6 månader, då han reser sig mot gåstolen,
hade jag tänkt visa.. men tyvärr så fungerar den inte att lägga upp den filmen här..


Tre stycken filmer från idag! 
Den fjärde som jag lyckats filma idag, fungera inte att lägga upp heller.. 





Bilder på prinsen från idag..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar