26 januari 2012

Torsdag

Som ni kanske ser har jag bytt design på bloggen, lite små fräscht med lite nytt ibland åxå!

Idag vaknade jag och vilgot strax förre klockan nio!
Då pappa wiktor redan åkt på praktiken!
Vi åt, bytte blöja och myste, sen har ville killen legat på golvet, lekt, tittat tv och dreglat ner varenda leksak!
Medan har jag suttit vi datan och kickat runt lite, håller på åh planerar vilgots rum som vi ska till att göra ordning. 
Finns så oerhört mycket fin inredning till barnrum!

Som ni kanske märker har vi haft en lugn dag hemma bara..
Har så ont i huvudet och kroppen idag.. kanske börjar bli sjuk? 

Vilgot har iaf haft besök av mormor, som precis har åkt hem!
Så nu har lillskiten min precis ätit och sover sött i vaggan!

Själv ska jag nog lägga mig på soffan en stund åh vila.
Innan lille pyss vaknar igen och ska till åh busa! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar