24 januari 2012

Tisdag

Hej på er!

Idag hann inte jag och Vilgot med vårat morgonmys, då båda vakna vid halv nio..
då min mamma ringde!
Gjorde oss i ordning och åkte och plockade uppe henne och for till Söderhamn på barnens hus, köpte en ny bilbarnstol och beställde en myspöl åt lillebus! 
Han fick även en lite små rolig krokodille av mormor! :)
Efter åkte vi nästan raka vägen till Bollnäs på bvc för mätning och vägning! 
Sen efter bvc åkte vi på ica och handlade! 
Så när vi var på väg hem från Bollnäs ringde mamma och frågade om
jag kunna skjutsa henne en sväng!
Så då gjorde vi de!
Nu har vi kommit hem, packat upp allt och lillman har ätit!
Så nu ligger han på golvet och myser med sin krokodille. 
Ska strax krypa ner på golvet jag också, innan jag ska börja med maten :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar