20 januari 2012

Den vackraste dagen i Mitt liv, Vilgot ♥


2011-11-01
04:55
4050 gram & 53 cm
Den lyckan, den stoltheten, den kärleken!

Tänkt att jag ska försöka skriva ner hur mycket den här lilla killen betyder för mig.
Hur mycket jag älskar honom!
Hur ovärderlig han är för mig.. men, det går inte.
Allt låter bara pluttigt och meningslöst.
Det går helt enkelt inte att beskriva med ord vad Du betyder för mig!
Hur lycklig jag är att jag har just Dig!

Kommer alltid vara evigt tacksam över att jag just fick Dig, min älskade lille prins!
Kommer alltid vara stolt över att just jag fick äran att bli Din mamma!
Jag kommer ge Dig allt.

Jag hoppas jag alltid kommer kunna finnas där för Dig.
Alltid vid Din sida.
Stötta Dig.
Älska Dig.
Bära Dig.

Jag älskar dig Vilgot.
Du är mitt allt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar