29 januari 2012

Söndag

Hejhej! 

Som ni kanske märkte blev de inget bloggande här igår, då de absolut inte fanns tid över till det!

Igår så hade vi hur mycket som helst att göra på dagen, innan jag och wiktor åkte och lämnade lillskrutt hos sin farmor och farfar vid 17:00 tiden, då jag och wiktor skulle åka vidare till ett par kompisar och förfesta, innan vi skulle dra vidare ut på tranan!
Hade sjukt trevlig kväll igår med mycket prat, skratt och en hel del dansande! ;)
Var skönt att få komma ut lite!
Men jag saknade min lille prins så otroligt mycket, såklart!
Var så tomt utan min lilla trollunge!
Vid två tiden på natten kom vi hem, låg lillman och sov sött.
Han hade varit hur lugn och snäll som helst, inge grin alls!
Han hade lekt, pratat och sovit ungefär! hehe ... Åh min lillprins han är så duktig!

Idag så sov jag till halv tio ungefär, då jag klev upp!
Lillman sov, lika Wiktor! hehe.. 
Efter en stund så vakna Vilgot då jag flög på han och pussade upp honom ordentligt!!
Gav honom mat, byte blöja och gosade  :)

Efter ett tag vaknade wiktor, vi gjorde oss i ordning och åkte hem! 
Fixa lite hemma och åkte vidare till Söderhamn och gratulerade min kusin som fyller 17 imorgon :)
Vid strax förre klockan 18:00 åkte vi där ifrån, när vi kom hem snodde vi hop lite mat och åt!
Nu sitter vilgot och myser med pappa i soffan och jag sitter här en snabbis ;) 
Innan jag ska till att mysa med mina två underbara grabbar och göra en flaska mat åt lill hjärtat mitt
innan det blir läggdags! För i morgon ska wiktor iväg på praktik, jag och vilgot ska på öppna och busa :)

Nu ropar vilgot efter mat, så läre dra! 

Ha de bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar