22 januari 2012

Lördag

Igår klev jag och lillman upp klockan åtta, åt, bytte blöja och lekte :)
Sen vi tio kom Wiktor upp, då vi började att städa och så!
Efter vi städat klart gjorde vi oss i ordning och kläde på oss åg åkte till bollnäs!
Wiktor skulle fixa lite saker, då medan passa jag och vilgot på att gå en sväng med vagnen!
Även vilgots farmor följde med och deras hund :)
Så var väl ute och gick ca 1,5 timme, riktigt skönt!
Sen när vi kom tillbaka hem till vilgots farmor och farfar var inte wiktor riktigt klar än så vi gick in och busa lite ;) Men blev klar en bra stund efter wiktor var klar, då vi blev bjudna på god mat åh så!

När vi kom hem så gav jag villeman mat och myste lite på golvet med alla leksaker!
vid klcokan åtta flyttade vi oss upp i soffan och tittade på gladiatorerna och myste!

Men både jag och vilgot slocknade i soffan!
Vaknade upp vid halv tolv, då jag flyttade vilgot till sängen sin, och jag kröp ner i min!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar