19 januari 2012

Torsdag

Idag vakna jag strax förre 10, då jag och villeman la oss och myste!
Sen ringde mamma & sa att de var utförsäljning på barnsaker från babyproffsen i Gävle!
Så vi gjorde oss i ordning och åkte till bollnäs för att titta vad de fanns på utförsäljningen. 
men hitta inget som dög åt oss! 
Så vi gick vidare på lite andra affärer istället på stan, och fick med oss lite annat hem :)
Efter stan åkte vi till wiktors föräldrar, då wiktors pappa följde med wiktor och besiktade bilen!
Medan jag och vilgot var med farmor! 
Efter dom kom tillbaka från besiktningen åkte vi på Ica och handlade lite. 
När vi kom hem gjorde vi ordning en bland sallad och vitlöksbagutter!
Mumsmums!
Efter vi ätit klart och så,
prövade vilgot sin fina dopklänning som kom idag! 
Superfin blev han i den lillhjärtat mitt!

Nu ska jag gå och koka vilgots nya nappflaska!
Sen krypa ner i sängen då min två hjärtan redan sover.


Jag & villeman morgonmyser! 
Åh han är så mysig och go om mornarna, ska bara sitta i knä, kramas och gosa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar