18 januari 2012

Onsdag

Hallå! 

Älskling väckte mig vid halv nio då jag skulle upp och skjutsa iväg han på praktiken, då han hade matat, bytt blöja och klätt på vilgot! skööönt! 
Efter jag skjutsat wiktor så åkte jag och villeman hem och lekte lite. 
Efter ett tag med lek och bus så blev ville killen trött och somnade! 
Då jag passa på att plocka ihop lite här hemma!
Och titta på hem till gården!
Vakna vid halv ett ungefär då han åt och sen gjorde vi oss klar för att åka åh plocka upp syster vid skolan! 
Åkte hem med henne och tog vagnen och gick en promenad! 
Sen gick vi hem tillbaka då vi blev hos mamma och pappa en stund!
Åkte hem vid halv 5 ungefär, då wiktor kom! 
Gjorde mat och åt, nu har jag precis hängt tvätt och wiktor diskat! 
Lilleskrutt sitter i babysittern och tittar tv :)

Nu ska vi ta åh leka och busa lite.. hihi ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar