28 augusti 2012

Tisdag

Helgen har jag och mina pojkar spenderat med varandra. 
Har varit ute på promenader, lekt och myst :) Så har även jag jobbat stängning både Lördag å Söndag.

Igår var vi först hemma, lekte och busa. Efter lunch åkte vi in på banken och fixa ärenden.
Åkte sen på informationsträff på Öppna förskolan, där vi träffade en barntandläkare som pratade om tänder osv. Och sedan tittade hon på barnens tänder. Alla barn fick en varsin tandborste och tandkräm.  

Nu har Wiktor åkt till Stockholm igen för en veckas jobb. 
Jag och Vilgot har en lugnare dag idag. Vilgot har blivit förkyld. Han sover just nu och jag gissar att det blir att sova lite längre än vanligt nu. Han såg så himla trött ut innan han somna. Det är bra att han har tid att vila en massa. I eftermiddag ska vi egentligen på babysim, men vi blir hemma idag.
Får hoppas att han är bättre nästa vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar