20 augusti 2012

Måndag

Jobba hela dagen igår.. När jag sluta jobba åkte jag och köpte mig en bingolott och beställde hem pizza. 
När jag kom hem åt vi pizza och så. Mellan 19-20 satt vi bänkad framför Binglotto. När Bingon var slut, gav jag Vilgot en flaska välling och natta honom. Satt själv upp och titta på lite tv efter, innan jag också la mig. 

Idag så börja dagen med frukost, bus och lek med lillknodden min. 
Strax efter nio ringde sambons syrra och fråga om jag kunna åka till henne och släppa över hennes hästar i den andra hagen, då hennes granne ringt och sagt att dom rivit hagen då gick i. 
Så gjorde ordning oss och åkte väg och gjorde det. Åkte sedan på Ica och handlade. 
Efter Ica svängde vi ner på stan och jag var och boka mig en tid hos frissan. 

Nu till kvällen gjorde vi ordning tacos och åt. Så gott de var!! 
Är nu hemkommen efter en spurt tur i skogen. 
Så ska ta och lägga mig på soffan nu och pusta ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar