14 augusti 2012

Tisdag

Dagen började med att jag klev upp med Vilgot strax före åtta. Gjorde ordning en flaska välling, och gav honom den så han kunde ligga i sängen själv å äta, medan jag gick på toaletten och så. 
Efter han ätit klart tog jag och sköljde ur flaskan och lyfta ur honom i sängen och satt ner han på golvet vid hans leksaksback. Efter ett tag kom även Wiktor upp, då vi duka fram frukost och åt. 
Vid tio tiden så gav jag Vilgot sin gröt, klädde på honom. 
Åkte sedan med honom till mamma, så hon kunde ha honom medan vi plockade  hemma och skruvade ner våran dubbelsäng och så. Lastade sedan på sängen på släpvagnen, åkte och hämta Vilgot hos mamma och åkte till min mormor och morfar i Söderhamn och lämnade av sängen där, då dom köpt den av oss, som att vi ska ha en ny :) När vi kom från Söderhamn, satt vi ute på altan och myste. Grillade hamburgare och åt :) 

Nu är lilleman nattad och sover. Och själv tänker jag sätta mig vid tvn och titta på "Allsång på skansen".
Efter det blir det nog sängen för min del också.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar