22 augusti 2012

Onsdag

Igår hade vi premiär simmeningen på fortsättningsgruppen på babysimmet. 
Och det gillades STORT från Vilgots sida. 
Han sken upp som en sol och tjöt rakt ut när vi kom in i simhallen. 
Fort han kommit ner i poolen var det full fart på både armar och ben! 
Han skratta, plaska och var helt vild min vackra skatt 

Idag blir det en lugn dag hemma, med lek och bus :)
Till kvällen har jag bestämt med en kompis att åka in på ett pass Zumba fitness. 
Måste skärpa mig nu och ta tag i träningen igen. 
Har varit dåligt med träning nu under sommaren. Men har inte riktigt haft tiden heller ;/ 
Har dels jobbat ganska mycket och sen har det varit annat hela tiden...

Nu ska jag krypa ner på golvet bredvid min lekande son och pussa lite på honom.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar