13 augusti 2012

Måndag

Ny vecka är här och helgen har svischat förbi. 

Har jobbat hela helgen, så Vilgot har haft en alldeles egen helg med pappa.
Och det uppskattades från båda håll. Då Wiktor inte är hemma om veckorna, då han jobbar borta. 
Så är det helger vi måste ta vara på.

På lördag när jag kom hem, så var det nästa läggdags för Vilgot. 
När han somnat och gjort. Gjorde jag och Wiktor oss i ordning och fixa skjuts ner på Parken. 
Där vi tog oss någon öl och hade det trevligt. Var lite olika band som spelade och så. 
Självklart lämna vi inte Vilgot själv, han hade farmor som satt barnvakt. 

Igår så sov vi ganska länge alla tre. Tror klockan var strax före tio innan vi vaknade av en liten gogris som stod och skrek mamma och pappa 
Sen blev det jobb för mig mellan 12:30-19:30. 
Medan grabbarna hade det trevligt hemma :)

Idag har vi varit på stan fixat lite ärenden och så. 
Blev även lite shopping. En fin blus till mig och till Vilgot en tröja och ett par jeans. 

Är så nervös just nu.. pirrar i hela kroppen på mig av förväntan. 
Men mer säger jag inte ;) 

Nu så ska Vilgot få lite kvällsgröt. Och därefter blir det mys i soffan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar