22 mars 2012

Torsdag

Go kväll! 
Idag har de varit full fart. Morgonen började med att Wiktor fick kliva upp med Vilgot vid tio i fem!
Medan låg jag kvar och sov en stund till innan de även var dags för mig att kliva upp. 
Åt frukost och fixade oss! Sen bar det iväg till Söderhamn på Barens hus, där dom hade premiär öppning efter utbyggnaden av lokalen! Hittade några klädesplagg, en bitboll som han kan ha när det kliar i tandköttet och en filt. 
Sen tittade vi även på en ny barnvagn till lille Ville!
Tittade både på en Emmaljunga och en Brio. Men har hört att Emmaljunga ska vara det bästa märket.
Och vi har ju en Emmaljunga fast liggvagn och den är både jag & Wiktor sjukt nöjd med!
 Så de lutar mot att det blir en ny Emmaljunga.. men de finns så sjukt många fina vagnar nu!
Och alla har ju sina bra sidor! Men jag är lite feg på att köpa något okänt märke .. men de är oavsett än. 
Om jag känner mig rätt hinner jag ändra mig i omgångar!
Efter Barnes hus, blev det Dollar, Coop och Lindex. 
Hittade även lite nytt på Lindex :)
Efter de åkte vi raka vägen till Bollnäs på babymassage, gick bättre den här gången :)
Efter massagen åkte vi hem, gjorde middag och åt!
Nu har vi precis kommit hem från Vilgots farmor och farrfar. 
Wiktor och Vilgot lånade deras badkaret och plaskade lite :)
Nu är lillhjärtat nattad och Wiktor är på toa.. och jag ska skriva klart de här inlägget och sen göra ordning mig för sängen!

Så säger god natt till er!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar