20 mars 2012

Tisdag

Hej på er! Idag så har jag och Vilgot varit hemma på dan. 
Jag har dammsugit hela huset, plockat med tvätt och
så.Vilgot och jag har även lekt, myst och busat för fulla muggar ;) 
Åh, vilken energi han har alltså!! Mammas gofiis 
                    Sen gjorde jag ordning middag tills Wiktor kom hem. Vi åt och gjorde oss i ordning. 

                                    Så skjutsade vi Vilgot till hans mormor, så han fick vara där medan, 
                   vi åkte på Informationsträff inför babysimmet som börjar nästa Tisdag för våran del :) 
                                       Ska bli så roligt och spännande! Ser verkligen fram emot det. 
             Nu sover Vilgot sött . Jag och Wiktor ska titta på lite tv, innan det även blir sängen för våran del.


Älskade lilla lilla Vilgot 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar