17 mars 2012

Lördag

Lördag, åh underbart skönt med helg. Idag vakna en liten Vilgot klockan fem, då Wiktor klev upp och lyfte över honom till våran säng.. men efter en bra stund i dubbelsängen gjorde Vilgot klart för oss att han skulle inte somna om! Så de var bara för Wiktor att kliva upp ;p haha...Själv klev jag upp vid halv åtta! Vi åt frukost och myste på i soffan. Efter lite mys och lek, tappa jag upp ett bad åt lill prinsen, så han kunde få plaska av sig lite :) De sluta med att jag jag var dygnsur, åh de va även badrummet ;) haha..så de var bara för mamma att torka. Men kan inte göra något annat än att skratta åt honom! 
Mammas go pojk! 
Nu håller vi på och gör oss i ordning här hemma.. Jag o Wiktor ska i väg  med Pontus och Carro och bowla.. efter bowlingen ska vi iväg och äta på Spicy cow :) Åh, lillhjärtat ska till mormor!
Ska bli skönt att komma ut lite.. men kommer sakna min lill älskling såklart! 

Nu ska jag rappa på.. ni får ha en kanon Lördag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar