01 mars 2012

Torsdag

Som ni kanske såg i tidigare inlägg idag, så är det Vilgots fyra månaders dag! 

Har haft en bra dag med världens bästa son  
 Vaknade och myste med lillknorren. Sen gjorde vi ordning frukost och myste i soffan! 
Efter de så la vi oss på lekmattan en stund och lekte, innan vi klädde på oss och tog en vårpromenad i det vackra solvädret. Mår så bra nu, mot ljusare tider! :-) 
När vi kom hem var de dags att göra lunch och äta.
Efter det så satt  jag ville killen i hoppgungan, medan han hoppa satt jag mig här vid datan en stund. 
Tills han blev trött, då jag lyfte ur han i hoppgungan och la han i myspölen. Så nu ligger han där och sover! Wiktor har åkt till sjukgymnasten, efter de ska han hämta upp Pontus, Carro och deras son Elias. 
För ikväll är det babykväll på Barnens Hus, så jag och Carro ska åka dit, 
medan Wiktor och Pontus får hitta på något med små grabbarna :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar