13 mars 2012

Livet!







 De här är livet   

Jag är så evig tacksam att jag får uppleva detta! För som förälder har jag svårt att förstå hur man kan välja att leva ett liv utan det största och bästa av allt. Barn är den finaste gåvan en människa kan få, det vackraste och det underbaraste. Men självfallet har jag förståelse för dom som väljer ett liv utan barn och självklart lider jag något oerhört med dom som aldrig kommer kunna uppleva det!

Utan Vilgot är jag ingenting och just i denna stund förstår jag inte HUR jag kan klaga över de jobbiga dagarna. Jag förstår inte hur jag kan klaga över att inte få någon egen tid. Han är min tid, mitt liv, mitt allt. Tillsammans med Wiktor har jag skapat det finaste som finns!
Vi har skapat oss, en liten familj.
Tillsammans är vi livet. Tillsammans bildar vi meningen med att leva livet och det är förjäkla underbart ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar