25 juli 2012

Onsdag

Dagen började med att Vilgot gav mig en sovmorgon till klockan 8:45. 
Sedan flytta jag oss och hade morgonmys med min lilla skatt i soffan.  
Blev en flaska välling åt honom och två mackor för mig. 
Efter det blev det lek. Lite senare tog jag bilen och åkte till stan, där det blev en hel del shopping till Vilgot. 
Då han är stort behov av nya kläder, då han växer så det knakar.
 Han har nu börjat växa ur storlek 74 och hade inte många plagg i storlek 80. 
När jag kom tillbaka så lekte Vilgot för fullt med farmor.
Nu har jag nyss stoppat i han lite mellis och nu är han på golvet igen å leker.
Om ett tag så kommer Wiktor hem från jobbet, då blir det middag och mys!! 


Bilder från dagens shopping åt lillman 






De hela slutade med två pyjamas, en one piece, två par strumpor, 
ett par jeans, fem bodys och en hood tröja. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar