30 juli 2012

Måndag

Har gått och blivit sjuk.. 

Började igår morse när jag klev upp att jag hade dunder ont i huvudet och alldeles yr. 
Men stoppade i mig Ipren och åkte till jobbet ändå. Efter jobbat fyra timmar, börjar jag må allt sämre. 
Få ont i kroppen, halsen, feber och så.. Så säger till att jag inte pallar att jobba mina två sista timmar som jag hade kvar.. så en snäll kollega som skulle gå hem då, stannade ikvar och jobbade mina två timmar. 
Jag åkte hem och la mig... blev bara sämre och sämre under kvällen, febern steg och jag blev bara klenare! 
Tur så har jag väldens bästa mamma som hjälper mig att ha Vilgot. 

Idag mår jag sämre än sämst och är hur klen som helst, så fort jag ställer mig upp så håller jag på och tuppar av. Om jag blir sämre tills imorgon, så blir det besök på sjukhuset. 
Så min dag består av vila, vila och åter VILA
Ska egentligen jobba kväll idag på jobbet, men det är som det är när man är sjuk.

Vilgot busar på som vanligt och utvecklas från dag till dag. 
Han har börjat för ett tag sen med att han ska pussas, och nu vill han göra det hela tiden. 
Helst med sin egen spegelbild. Egenkär? 

Han har även börjat klappa händerna till sig själv när man berömmer honom när han är duktig. 
Eller när han vet att han gör något bra själv. Sen klppar han händerna när man sjuger "klappa händerna när du är riktigt glad" osv. Min lilla gogris! Ett riktigt charmtroll är han 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar