01 juli 2012

Söndag

Förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering här på bloggen! 
Men har varit lite mycket dom fyra senaste dagarna. 

I Torsdag då var vi hemma på förmiddagen och gjorde inte något speciellt, bara tog det lugnt. 
På eftermiddagen åkte jag och jobba ett pass, så medan jag jobbade var Vilgot med mormor sin.
När jag slutat jobba, åkte jag hem till mamma. Där det serverades mat och sen blev det en lugn kväll i soffan. 

Fredag, så fyllde både min lillebror och kusin år. Så blev fira bror min först, sen var de tänkt att åka till Söderhamn och gratulera min kusin. Men allt drog ut på tiden, så blev inget av med det. 
Till kvällen beställde vi hem en varsin pizza och myste i soffan framför en film! 

Lördag så hade vi tänkt att åka på Ockelbo marknaden på dan. 
Men när man slog upp ögonen på morgonen så spö regna det, så då tyckte vi inte att de var någon höjdare att åka iväg. Senare in på dan, blev det strålande sol ute. 
Men då var det försent att dra iväg på marknad, då jag skulle jobba kväll. 
Istället åkte vi på en bilutställning som Wiktor vilja se. 
Efter bilutställningen, åkte jag o jobba. 
Och grabbarna vet jag inte riktigt vad gjorde! 

Idag när vi vakna var de soligt ute, så vi gjorde i ordning och packa oss iväg till Ockelbo idag istället. 
Där vi mötes av sjukt mycket folk. Än väldigt stor marknad som hade massvis av saker att erbjuda. 
Åt en jättegod mat - bacon lindad kyckling, pommes och sallad. 
Åkte karuseller och hade det allmänt trevligt och mysigt :)
En kanon dag rätt utsagt! 
När vi kom hem ifrån Ockelbo, var det dags för mig att åka till jobbet nästan på en gång. 
Jobba kväll idag också! 
Så har nyss kommit hem, Vilgot ligger och sover sen en stund tillbaka.
Ska alldeles strax lägga mig jag också, ska bli väldigt skönt att få krypa ner i sängen! 


God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar