27 februari 2012

Måndag - Våran dag!

Här kommer än del av dagen i bilder! 

Dagen startade med att jag vaknade vid halv åtta då jag ställt larm! 
Då båda mina pojkar fortfarande sov! 
Så jag gick ner och tog mig en skön morgon dusch.

Efter en skön dusch, så vaknade även Vilgot!
Så vi kröp ner i dubbelsängen och myste en stund, innan de var dags att göra ordning frukost! 

Vilgot äter grötfrukost, mums säger han! :)


Sen var de dags att bytta om och klä på sig för att åka på öppna! 

Lite bilder från öppna på finaste! 







Efter en förmiddag på öppna med lek, sång och skratt! 
Hade mamma en trött liten grabb!
Så vi bytte blöja, tog på oss kläderna och åkte hem. 

Han bara sätta liten i barnbilstolen, så somande han!


När vi kom hem var Vilgot fortfarande lite pömsig, så la han i myspölen! 
Men inte skulle han sova för de! 



Så medan trött men envis liten Vilgot låg i myspölen och titta på tvn, så starta mamma en maskin med tvätt, vikte tvätt, dammsög och torkade golven. 

När mamma var klar så var de dags för att göra mat åt sitt lillhjärta! 

Liten väntar på mat! 




Glad Vilgot som fått flaskan.
Är duktig och kan själv! :) 



Efter mat i magen, lite vridande & knölande runt i myspölen, så sover hjärtat! 


Så nu ska jag ta åh hänga tvätt och starta en ny maskin med tvätt! 
Innan de är dags att börja med maten tills Wiktor kommer hem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar